vrijdag 2 augustus 2013

Bug me rups

Daar ik jullie veel ideetjes aan de hand wil doen met de diverse stempelset van Stampin'Up! heb ik ook de hulp gevraagd aan mijn vriendin Matty die toegetreden is tot het design team. Zie hier haar eerste kaartje met de leuke stempelset Bug me. Het is een set met allemaal onderdelen om dieren te maken. Doch het is een set dat zich tot meer leent dan enkel dieren maken, dus hou de blog in de gaten, er komen meer voorbeelden met dit set voorbij.
 

As I want to present you all with a lot of ideas what to do with the different stamp sets from Stampin'Up! I asked the help of my friend Matty who is now member of the design team. Here you see her first card with the cute stamp set Bug me. The set consists of different parts to build little animals. But with some imagination you can do more with it. So keep an eye on the blog, in the future you will see more cards with this set.

Geen opmerkingen: