woensdag 17 juli 2013

Stippled blossom - piramide

Ettelijke maanden terug stuurde mijn Canadeze vriendin mij een kaartje met onderstaande techniek. Piramide doch wel op een heel aparte manier zodat je stempels als het ware over de gekleurde randen heen lopen. Een pracht van een techniek die ik steeds vaker op blogs zie voorbij komen en ik vandaag uitprobeerde op mijn stampin up set Stippled blossom en dat met de tinten van mijn nieuwe kleurtjes inkt.

Some months ago my Canadian penpal send me a card with underneath technique. It is a piramid which shows the stamps very well and is playful. I see this technique a lot of times on blogs so today I tried it with the Stippled blossom set and my new ink pads.

1 opmerking:

K-Creatief zei

Een heel mooie kaart, ik had ze ook al eens gezien en ben op zoek gegaan naar de stempel met die bloem, spijtig genoeg kon ik ze in België niet krijgen.

groetjes,

Karin