zondag 22 september 2013

Rode bloemen - red flowers

Ook Matty (Designteam) nam deel aan de eerste workshop zodat zij ook nog met meer producten kennis kon maken. Zij kreeg dezelfde voorbeelden en beschrijving, doch besloot om out-of-the-box te denken en een totaal andere kaart te maken. Zij had immers ook een voorbeeld van mij gezien waar ik een leuk klein labeltje van de Pretty Petites serie had gebruikt. Zij werkte met een kleurtint en de Flowershop stempelset en de bloemenpons. Het is een heel stijlvolle kaart geworden, ik vermoed dat iedereen die wel in zijn brievenbus wil ontvangen.
Also Matty (Designteam) came to the first workshop to play with the products. She got the same examples and description but descided to think out of the box and made a totally different card. She had seen another example from me where I used a little stamp from the Pretty Petites series. She worked in one colour, with the Flowershop stamp set and the flower punch. I find it a very stylish card where everybody would be happy to receive such a card.

1 opmerking:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Zo is Matty! Leuk geworden hoor.
Maar die andere kaarten vind ik ook zo gaaf. Leuk met die bloemen aan de zijkant. Krijg er ideeën van. Leuk zo je blog en tja.....als je daaraan werkt kan je niet naar Naaldwijk komen.Grapje...... De groetjes van mij :-)
We komen nog eens met gewoon materialen die jij niet kent en dan kan je ze uitproberen. Oké? Gewoon gezelli !!