donderdag 24 oktober 2013

Kerstman - Santa

Steeds probeer ik een andere draai aan een kaart te geven in voorbereiding voor een workshop, deze keer werkte ik met de kerstkleuren en heb ik gekozen voor een openslaande kaart waarvan voorop twee vlakjes de panelen sluiten. Ik heb de handschoenpons gebruikt en als stempelset koos ik voor de kerstman met zijn wel erg toepasselijke tekst. Ik wou deze keer een speelse kaart maken en hoop dat dit gelukt is.

Each time for a workshop I try to find a new type of card or project. This time I worked with the Christmas colours and a card which opens differently, it is closed by the two pieces on top which are put on either panel. I worked with the mitten builder punch in combination with the stamp set of Santa, which is really cute. I like this playful card, hope you like it too.

Geen opmerkingen: