woensdag 2 april 2014

Zeezicht - Sea sight

Een van de voorbeelden voor de workshop in maart was deze pop up kaart die ik eens niet uitwerkte met bloemen of vlinders, maar met een zeethema. Een kaart die dus een mannelijk tintje heeft. Ik gebruikte de kleuren pacific point blauw en crumb cake. Op de flappen heb ik een ouder SU set gebruikt, de achtergrondtekst, de wereldbol en het schip komen uit het set The Open Sea. Het gaf in elk geval een van de deelnemers genoeg inspiratie om ook een zee thema te proberen. Wie deze mooie kaart ooit zal ontvangen, is nog even geheim, in elk geval iemand die van de zee en vooral varen houdt. Misschien maak ik er ooit nog wel eens een andere variant op, want ik blijf het leuk om dergelijke doosjes te maken. De kaart past opgevouwen in grote vierkante envelop.
 
 
One of the examples for the workshop in March was this one where I did not chose for flowers or butterflies but chose for a sea theme so it would be suitable for a man. I used the colours crumb cake and pacific point blue. For the outside I used an older SU set, but the background text, the globe and ship are from the Open Sea set. I am sure I will make more of these boxes as I love to make them and one can really surprise someone with it as it can still be send in a bigger envelop.

2 opmerkingen:

Marfien zei

Leuk doosje, was ik toch niet zo mis met mijn keuze :-)

LAURA KANT zei

Dat ziet er super leuk uit, Caroline! Heel mooi van kleur en wat een mooie stempels heb je gebruikt!

Hugs, Laura