woensdag 11 juni 2014

Work of art

In de nieuwste catalogus staat ook een heel apart stempel set namelijk Work of art met allerlei vegen en voor mij een groot vraagteken wat ik ermee kan. Doch mijn vriendin Matty wist hier wel raar mee. Onder haar kundige leiding heb ik samen met haar dus een kaart gemaakt dit weekend. Zij speelde met de paarse tint en ik met de oranje tint. Zo ontstonden met een sponge dauber eerst een paar bolletjes in hello honey en dan werden de vegen op een manier rond het rondje gezet dat hier een bloem door ontstond. Verbluffend, hier zou ik niet op gekomen zijn. Zij had het idee ook ergens op een blog gezien en hoewel het niet echt mijn type kaart is, vind ik de kaart toch wel iets hebben. 
 The newest catalogue also presents a very special work of art stamp with a lot of strange stripes. I could not think what to do with it but my friend Matty helped me this weekend and showed me how we could build up a flower with a dot made with the sponge dauber in combination with one of the stamps. I was amazed when I saw it. I would never have guessed it. It is not really my type but nevertheless a very useful card.

Geen opmerkingen: