woensdag 1 oktober 2014

Veelzijdige piramide - versatile piramid

Onlangs toonden wij jullie twee Less is More huwelijkskaarten van Matty, vandaag toon ik jullie een kaart die eveneens voor een huwelijk gebruikt kan worden maar ietsje meer werk vraagt. Op vraag van mijn zus heb ik een piramide voor een huwelijk gemaakt, hoewel deze kleur is ook geschikt voor een verjaardag. Ik heb mij beperkt tot crumb cake cardstock, dat ik lichtjes aan de rand heb bewerkt met inkt en de tekst is een stukje van de mooie grote stempel En Francais. De kleine bloemetjes heb ik met de itty bitty accents pons uit glinsterend wit cardstock geponst. Een paar kleine pareltjes erop en aan een zijde nog de tekst Celebrate today uit de Perfectly penned en deze kaart kon naar het huwelijkspaar.
Awhile ago we showed you two Less is more wedding cards, today you see a wedding piramid which could also be used for an other occassion. My sister asked me to make a piramid for a wedding couple so I tried it and worked just with crumb cake cardstock where I added a bit of ink on the borders. The text is a piece from the very nice big stamp En Francais. On the back I used the text Celebrate today from the Perfectly penned set. The little flowers are punched with the itty bitty accents from shiny white cardstock. It only needed some little pearls and a ribbon to finish it.

Geen opmerkingen: