woensdag 7 januari 2015

Explosie doos Vlinder - Explosion box butterfly

Een tijdje terug plaatste ik al een explosie doosje, natuurlijk voor een workshop maak ik meerdere voorbeelden dus deel ik er hier nog eentje met jullie. Deze keer heb ik het gratis SAB Design Paper omgetoverd in Wisteria wonder kleur door gebruik te maken van de Brayer. Hiermee heb ik dus over de inktpad en daarna over het papier gerold en daarna met een tissue even alles opwrijven zodat de bloemen weer schijnend tevoorschijn komen. Het is echt te gek papier. Ik werkte met Blackberry bliss en Wisteria wonder cardstock en de vlinder werd uit Melon Mambo gestanst. De vlinder kreeg nog wat steentjes voor het glimmer effect. Binnenin heb ik de Flowershop en Petite petals bloemen gebruik. Het is dus een ware verrassingsdoos voor de ontvanger. In de zijvakjes kan je boodschapjes, geld of ook thee stoppen. 
A while ago I already showed you an explosion box, this time I made another example as I need a few for a workshop. I used the SAB Design Paper which is really cute to work with. I used the wisteria ink and the brayer to create the colour. Afterwards you go over it with a tissue and the flowers start shining again. I worked with blackberry bliss and wisteria wonder cardstock and for the butterfly I used melon mambo cardstock. A few rhinestones gave it some extra glimmer. Inside I used the flowershop and the petite petals and the little sleeves can be used for putting notes in it, some tea, or just money. I adore this type of box.

Geen opmerkingen: