zondag 17 mei 2015

Vriendschap - Friendship

Ja, deze keer misschien een iets ander projectje en geen stempels van SU, maar alle andere materialen zijn wel van SU, de ponsen, de inkt en het papier. Een kleine traktatie die ik maakte voor mijn verjaardag vandaag. De kleuren wit en blauw hebben te maken met het koor waar ik sinds kort ben in gestapt namelijk de Dekzwabbers, een Shantykoor waar ik vandaag ook mee ga naar een optreden. Nog als fotografe, maar een volgende keer ben ik er zeker bij als volledig koorlid.
This time something different, a little chocolate treat wrapping for my birthday. The stamps are from another brand but the paper, punches and the ink are from SU. And I chose white/blue because that are the colours from the choir that I joined recently. It is a shanty choir, so they sing very nice sailors songs. Today I will join them to a performance, this time for taking pictures but next time I will be singing along.

1 opmerking:

Sarah zei

Een heel gelukkige verjaardag !
Maak er een mooie dag van !
Liefs ☆ Sarah ☆