woensdag 8 juni 2016

Vineyard Shadow Box

Vandaag heb ik voor het eerst mij gewaagd aan een shadow box. Terwijl ik aan het vouwen was, ontstond het idee steeds meer hoe ik het verder wou indelen. Het werd dus een heel aparte 3D kaart met de prachtige Tuscan Vineyard stempel set. Ik Werkte met Old olive op Pear pizzazz cardstock, kleurde de druiven in met een blender pen. Ik heb bijna alle accenten uit deze mooie set gebruikt. Weer een heel ander geheel en ook een ovale stempel kan dus enigszins binnenin een vierkant gebruikt worden. Ik ben in elk geval heel tevreden hoe het resultaat is geworden.
Today I tried to make a shadow box. And as I was folding the idea came what I wanted to put into it. I used the Tuscan Vineyard stamp which will surely one of my favorites for male cards and other projects. I used Old olive ink on Pear pizzazz cardstock and coloured the grapes with the blender pen and the colour is perfect plum. I used almost every element from this stamp set and you can even work with an oval stamp within a square. I am happy with the result.

Geen opmerkingen: