zaterdag 19 november 2016

Geschenkdoosjes - gift boxes

Ook vandaag sta ik nog op de wintermarkt in Kloosterzande en dan gaan deze mooie geschenkdoosjes mee. Je kan er een ketting in stoppen, theelichtjes, of iets anders wat jij onder de boom wil leggen voor iemand die je dierbaar is. Indien je interesse hebt, laat het mij weten, ik geef ook workshops om deze doosjes te maken, en op bestelling maak ik ze in elke gewenste kleur.
Also today I am standing on the winter fair in Kloosterzande, these beautiful gift boxes are going with me. You can put a nice necklace in it, tealights or something else you want to put under the tree for someone you care. If you are interested, just let me know, I give workshops to make those boxes, and make them on order in any colour you like.

Geen opmerkingen: