vrijdag 30 december 2016

Twist popup up Flying

Vandaag vliegen wij weer eens, deze keer doorheen de lucht gevuld met liefde. Het mooie design papier uit de lente catalogus leent zich hier perfect voor. De voorzijde van de kaart is heel eenvoudig gehouden, het wow effect zit echt binnenin. Toen mijn echtgenoot deze kaart voor het eerst zag, was zijn reactie er eentje van WOW, dit moet je als wow factor workshop brengen. Zo leuk dat een man dit ook leuk vindt en hij geeft mij ook steeds de nodige tips. De kleine ballonnen zijn weer gestempeld met de baby doekjes techniek en vooraan heb ik de mooie uitgestanste ballon geplaatst. Je zou deze kaart perfect als valentijns kaart kunnen maken, ik heb gekozen voor een verjaardagskaart maar weet zeker dat jullie creatief genoeg zijn om hier zelf een draai aan te geven.
Today we fly again, this time through a sky filled with love. The beautiful design paper from the spring catalogue is very suitable for this. The front of the card is kept simple, just using the dies with the very delicate big balloon. Inside I used the small balloons which I stamped with the baby wipe technique again. And of course you could make such a card as valentines card but I chose it to be a birthday card. Just make it what ever you want and give it the twist you want.

2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Fijne feesten !

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaartjes en het is altijd leuk support van je man. De mijne promoot mijn workshops ook.