woensdag 26 april 2017

Zonnebloemen - Sunflowers

Vandaag toen ik jullie ook weer iets wat ik maakte met de Eastern Palace suite, meer bepaald met de mooie stansen, ik gebruikte ze om er zonnebloemen van te maken. De blaadjes zijn helaas van een set die niet meer te krijgen is, het laat wel zien hoe veelzijdig de spullen zijn, dus niet te snel nee zeggen en niet te snel spullen terug verkopen. Ik vind het wel geslaagd, en jullie? Ik heb er vijf mini kaartjes van gemaakt met bijhorende enveloppen en dat in een shadow doosje met daarop ook nog eens de zonnebloem. Dit doosje gaat natuurlijk mee naar de voorjaarsmarkt bij ZorgSaam op 9 mei.
Today I show you another example I made with the Eastern Palace suite, more particularly I used the dies to make the sunflowers, the stems are from an older set. It shows the versatility of the sets and you should not quickly say no to a set or sell it again. I made five mini cards with it and put it in a shadow box so I can sell them on a fair I will be on soon.

Geen opmerkingen: