woensdag 24 mei 2017

Langgerekte Z-fold kaart - rectangular Z-fold card Daisy

Onlangs kreeg ik de vraag om ook eens een kaart te maken die geschikt was voor de Belgische markt, want vierkante kaarten kosten daar meer aan porto. Ik heb daarom de Z-fold even getransformeerd in een langgerekte versie en heb daarbij met twee nieuwe kleuren gewerkt namelijk het limoen kleurtje en een fris roze. Echt heerlijk om te zien, echt een lente gevoel kreeg ik hierbij. Ik koos voor de bloemen van de Daisy delight set en de stippen komen uit de Dragonfly dreams set. Deze kaart past perfect in een gewone envelop, in België lukt het perfect met 1 postzegel in Nederland helaas ook weer twee nodig vermits wij qua gewicht lager zitten.
Recently I got the question to make a card which is suitable for the Belgian market, they cannot send square cards as that asks for two stamps on it. I transformed my Z-fold card into a more rectangular one and worked with two of the newest colours. I chose the set Daisy delight to stamp the flowers and used two new colours a very nice pink and lime. The dots are from the set Dragonfly dreams. It fit into a normal envelop, in Belgium they can send it of with one stamp, we need two in the Netherlands as we can only send till 20 gram.

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kaart Caroline. Die stipjesrand onthoud ik!
andere tip voor je Belgische klanten: vierkante kaart van 12/12 Cm, kan in zgn geboortekaartenveloppe, net nog met een postzegel. Die daisymallen staan in elk geval op mijn verlanglijstje, zo mooi!
fijne dag en succes met de workshop vannamiddag!
Nancy

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie frisse voorjaarskaart.

Angelique zei

Prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie. Had een paar mooie Z-fold kaartjes gemist, zeker de lentekaart is prachtig.
lieve groetjes Angelique