zondag 24 september 2017

Sneeuwvlokjes - Snowflakes (Triple)

Ik ga de komende tijd proberen om zomerse kaarten en meer winterkaarten af te wisselen zodat jullie een idee krijgen wat er allemaal in de nieuwste catalogus te krijgen is. Vandaag voor jullie een paar triple kaarten terug deze keer met de Snowflake sentiments. Ik koos voor de Duitse versie vanwege mijn vele vrienden in Oostenrijk. Ik heb twee keer dezelfde set gebruikt alleen met andere tinten waardoor het net iets anders eruit ziet. Ik vind ze beide heel mooi.
The next time I will try to show some summer cards and winter cards so you get a feeling of what you can do with the newest catalogue sets. This time I made some triple cards with the Snowflake sentiments. I chose the German version because of my friends in Austria. I used twice the same set but just in different colours that is why it looks a bit different. I love them both.


1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

mooi! Ik hou wel van dat soort kaarten!