zondag 1 oktober 2017

Oktober Acties Stampin'Up en World Card making day

Ook deze maand heeft Stampin' Up! voor ons een leuke actie in de aanbieding namelijk koop drie pakken Designer series paper en je krijgt een vierde gratis. Altijd leuk toch?

Verder is het op de eerste zaterdag van de maand oktober weer World Card Making Day, dat kunnen zij ook niet zomaar laten voorbij gaan dus kunnen jullie een aantal papieren tegen korting aanschaffen. Misschien zit er wel iets bij waar jij al lang naar verlangd. Laat het mij dan snel weten.
Ik wil het ook niet zomaar laten voorbij gaan. Ik werk meer, minder tijd voor de hobby maar wil gerust de zaterdag inplannen voor jullie om een gratis kaartje met een aparte techniek bij mij te komen maken. Dat kan om 10u of om 14u op 7 oktober. Voorwaarde: aanmelden zodat ik weet dat je komt.

Geen opmerkingen: