zondag 29 april 2018

Share what you love suite - Mei Actie Stampin'Up!

Nog een maandje geduld en dan komt de volledige catalogus voor jullie beschikbaar. Maar niet getreurd, jullie kunnen in mei al leuke dingen bemachtigen. Er is voor ieder wat wils. Voor de starter een leuke set voor 68,50€ waarbij je gratis een set van enveloppen krijgt. Of wil je toch iets meer, kies dan voor de bundel van 110,75€ en krijg een setje enveloppen en een leuk doosje met embellishments kado. En dan is er het summum, je kan ook de volledige bundel nemen en dan krijg je naast de vorige gratis dingen ook nog eens onze lijfspreuk als unieke stempel die enkel gedurende mei te verkrijgen is bij aanschaf van deze bundel. Natuurlijk kan je ook kiezen voor de nieuwste kleurtjes, ik moet toegeven, ze zijn echt vrolijk en ik weet zeker dat er tal van leuke projecten mee te maken zijn, de bundel kost 40,50€ en je hebt dan snel de nieuwste kleurtjes en doosjes van Stampin'Up! Ik doe op woensdag 2 mei een bestelling de deur uit, dus geef het mij snel door, ik zorg dat je dan ook een catalogus bij je bestelling vindt. De actie is enkel gedurende mei. En omdat ik jarig ben deze maand, voor elke besteller een gratis tube lijm.


Geen opmerkingen: