vrijdag 17 augustus 2018

Dreams come true


Dromen komen soms uit, waar droomt elk meisje van? Van een mooi huwelijk toch? Voor mij was het 12 jaar geleden de dag van mijn dromen. Ik stapte in het huwelijksbootje in Terneuzen. Het was een mooie zonnige dag en dat in een maand waar wij slechts drie mooie dagen hadden. Toen deed ik nog niet veel aan stempelen, sinds die dag is mijn kennis en mijn technieken alleen maar toegenomen. Toen ik in juni met mijn vriendin Henrike een leuke dag bij mij thuis doorbracht in mijn hobbyruimte, gebruikte ik haar stempel set Follow your dreams. Het leek ons ideaal om deze set te gebruiken vooraan op een kaart, een tekst Dream come true erbij te doen en als je de kaart opent dat je dan ziet wat die droom is en de set met het prachtige bruidje was daar ook ideaal voor. Ik koos er daarna voor om deze kaart wel op mijn open dag te showen maar hier op de blog pas vandaag te plaatsen, de dag dat ik 12 jaar huwelijk mag vieren.


Follow Your Dreams Clear-Mount Stamp SetWonderful Moments Photopolymer Stamp Set
foto van Caroline Van Den Neste.
Today for 12 years my dream came true, I married in Terneuzen. I did not do much stamping then, but since then I grew and learned a lot of techniques. And as I was playing with the set Follow your dream of my friend Henrike in June I thought I will show the card on my open house day but will present it on my blog on the day of my wedding. On the front we used the dreamcatcher and of course the text dream come true and inside the beautiful bride from Wonderful moments. I love the card and I think often of the day of my wedding, it was the best day of my life.

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Gefeliciteerd met je trouwverjaardag Caroline! Wat zag je er stralend uit in die mooie bruidsjurk!
Leuke kaart!
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Op de open dag had ik nog niet door dat je dit kaartje voor jezelf gemaakt had :-) ook voor Jan mijn felicitaties

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuke kaarten en een schitterende foto van jou. Je zag er heel mooi uit!!