dinsdag 2 oktober 2018

Hoog in de lucht ... High in the sky

Vorige week toonde ik jullie een speciaal gevouwen kaart met een kerstthema, natuurlijk kan je deze kaart ook maken met een ander karakter en recente stempels. So heb ik deze keer gekozen voor de sets Lift me up en Lilypad lake, ik vind deze zo mooi om te combineren. Ze geven jou het gevoel om hoog in de lucht te zweven boven de vele kleine bootjes die rustig dobberen en waar de reiger naar staat uit te kijken. Ja jullie kennen ondertussen mijn voorliefde voor kleine tafereeltjes wel. Deze kaart maakte ik twee weekjes terug terwijl ik een mini workshop gaf, de dame maakte een babykaart voor haar achterkleinkind met dezelfde techniek.
Last week I showed you a Christmas card with this folding technique. Today I show you that you can make a very nice scenery with it too. I used the Lift me up and Lilypad lake stamp sets and you all know I love building up sceneries. It is as if I am flying high in the sky above the little boats and the heron who is looking out over the water. I love it, hope you too. 

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Super met al die kleine tafereeltjes!
Fijne dag
Nancy

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaarten, dit model wil ik ook nog eens proberen.