zaterdag 29 december 2018

Huwelijksdoosje - Wedding box

Afgelopen zomer kreeg ik de vraag om een van mijn window boxen te maken voor een huwelijk, er moest een koppeltje op en vermits ik dat niet had van Stampin' Up! moest ik diep graven in mijn oude stempels van andere merken. De rest van het doosje is wel afgewerkt met cardstock, inkt, lint van Stampin' Up! en de rand heb ik gemaakt met Touches of textures stempel. De komende tijd krijgen jullie dan nieuwe spullen te zien, ik weet zeker dat jullie ervan zullen genieten.
This summer I got the question to make a wedding box and there should be a wedding couple on it. As I did not have it from Stampin' Up! I looked through all my old stamps and found one from another brand. The rest of the box is all made with the beautiful stuff from Stampin' Up! And the border is of course made with the set Touches of Textures, I love that.

Geen opmerkingen: