donderdag 9 mei 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 19)

Vandaag een eenvoudig kaartje met een ouder set, toen ik hem kocht, vond ik hem heel grappig en ik was er nog niet toegekomen om er iets mee te maken. Toen ik onlangs CreaNancy op de chat had, bleek zij cupcakes te maken voor een feestje en kwam ik op de gedachte een bakkende kerstman kaart te maken. En vermits ik niet zo goed wist wat ik errond wou doen en toch niet teveel wit, besloot ik gewoon met takjes uit dezelfde set hem in groene hulst te zetten. Hij heeft er zin in.
Today I made a card with a retired set So Santa, when I bought it I found it very funny, but I did not find the time to make a card with it. So as I was chatting with CreaNancy and she was telling me she was baking cupcakes, I thought about this funny Santa. And as he is not that big and I did not want that much white on the card, I added some little leaves around him, all from the same stamp set.

10 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

leuke kaart heb je gemaakt
groetjes ellen

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Caroline...wat een handig kerstmannetje erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart, zo leuk, die bakkende kerstman ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart Caroline, ik ben benieuwd wat voor kerstdiner hij maakt ;p
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

wat een leuke grappige kerstkaart.
Leuk dat je meedoet met 52WTC.
Liefs Annemarie en merit DT

Jantine zei

Hij is zo superleuk, deze kerstman, ik heb er laatst ook mee gewerkt.
Heel vrolijk kaartje, Caroline!
Groetjes
Jantine

marian zei

Gezellig hoor een bakkende kerstman, leuke kaart.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Helemaal leuk , die bakkende kerstman !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

grappig en leuk kaartje
grtjs,martina
x