vrijdag 5 juli 2019

Pluk de dag - Carpe diem

Pluk de dag, echt mijn leuze en ik heb van een regenachtige dag een tijdje geleden gebruik gemaakt om nog extra voorbeelden voor de open dag te maken onder andere dit geheel met de set Pluk de dag, een prachtige Nederlandse set met mooie kleine bloemen en varen. Ik heb dit geheel op een hoefijzer verwerkt want voor mij hoort bij pluk de dag ook een beetje geluk, gewoon genieten van het mooie van elke dag, het geluk genieten.
I used the Dutch version of the newest daisy set which I really love although I find it a pity I do not have the text Carpe Diem. I made it awhile back when it was a rainy day. I put everything on a horseshoe as carpe diem is for me also connected with having good luck, just enjoy living every day.

1 opmerking:

Stampin with Liz Design zei

Pluk de dag is zeker een mooi motto! Heel erg mooi geworden! De bloemen en blaadjes zijn prachtig! Groetjes Linda