donderdag 3 oktober 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 40)

Jaren geleden heb ik Canada bezocht en zag er ook echt een Eland dus toen ik de Merry Moose stempel set zag met bijhorende pons, wist ik dat ik die aan mijn verzameling zou toevoegen. Ik maakte daar voor jullie deze eenvoudige kaartjes mee, eentje puur natuur, terwijl de tweede het rode accentje heeft op vraag van mijn echtgenoot maar ja in de natuur zie je ze zo niet.
Years ago I visited Canada and saw a Moose, so when I saw the Merry Moose bundle I knew I had to buy it. I made two simple cards with it, one pure nature and one with a red accent as a request of my husband, but that is not what you see in reality of course.

14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie tafereeltjes Caroline.
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Heel mooi tafereeltje, Caroline!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie tafereeltjes op je kaartjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. leuke boompjes met de hertjes ervoor. mooi tafereeltje en leuke kleuren. groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten met een mooie achtergrond Caroline.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Oh, wat prachtige kaarten, ja die elanden zijn prachtige dieren hé ! Groetjes, Enny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart met de eland erop, hele mooie set. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

Rosina zei

2 schitterende kerstkaartje Caroline..heel leuk die elanden erop... mooi tafereeltje zo....
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Mooie kerstkaarten.
Groetjes van Marian.

gerrie zei

Hele mooie kerstkaarten, die eland is leuk!!!!!
Groetjes, Gerrie.

Margo zei

Geweldig leuke kerstkaartjes Caroline !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

helemaal leuk geworden
fijn dat je deelneemt aan de challenge van deze maand,
grtjs,martina DT 52 WTC

!neke zei

Super leuke kaartjes !
Groeten Ineke
DT 52 WTC