donderdag 17 juni 2021

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 23)

De speciale vouwkaart die eigenlijk heel eenvoudig te maken is maar wel een leuk effect vertoond, hebben jullie al een paar keer zien voorbij komen. Vandaag toon ik jullie een kerstvariant, Hoewel als je er een andere tekst op zet kan het ook voor een kampeerder gebruikt worden. Ik ben heel tevreden met de uitwerking. Een paar wolkjes erop, wat bergen, wat sneeuw voorop en een paar hertjes en natuurlijk een lamp voorop die licht biedt in de kerstperiode.
The special fold card you have seen already a few times but it can be very easily used for a Christmas card too. But if you change the text you can even use it for a person who loves to camp. I am very pleased with my winter scene with deers, some snow and the lamp brings light in the Christmas time.

4 opmerkingen:

Tante Kaat zei

Oh, wat is dit een leuke kaart!
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Caroline en ik had dit model nog niet eerder gezien. Mooi zoals de binnenkant en de buitenkant bewerkt is met inkt en stempels. Ik vind hem heel verrassend en erg mooi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

wat MOOI Caroline....heel leuk model kaart!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaart met die lantaarn en leuk model, Caroline! En inderdaad dat kan ook prima voor een kampeerder.
Fijn dat je ook in deze warmte meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC