maandag 11 oktober 2021

Ijsbeer en pinguin - Icebear and penguin

Recent zag ik een kaart bij een mede demonstratrice met een ijsbeer en pinguin, echter deze leven niet op hetzelfde continent dus na wat denkwerk heb ik mijn vierkante kaart weer eens gemaakt. Deze maakte ik ook al eens jaren terug als een variant op een ronde wereldkaart. Deze keer heb ik dus aan de ene zijde de pinguin gezet, en aan de tegenovergestelde zijde de ijsbeer. En natuurlijk heb ik weer gewerkt met het mooie irresistable papier met de sterren, dat helaas retired is. Vermits ik toch een wens wou meegeven, heb ik binnenin een soort van vakje gemaakt waar ik een labeltje in kon schuiven. Zo kan de schrijver toch zijn wens mee sturen.

Recently I saw a card with a penguin and icebear, but they do not live on one continent, so I thought I would make my round the world card, a square one. So I could put my ice bear on one end and on the opposite end the penguin. I again used the irresistable star paper and added the color. Pity this paper is retired. And as I wanted the writer to send a wish to the receiver to, I made a kind of pocket inside to put a label in. I love how it turned out.

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

OMG, das een toffe kaart
Very sweat card.
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Angelique zei

Hele mooie kaart en wat gaaf dat sterrenpapier. Ik doe nooit zo moeilijk en laat de pinguïns en ijsberen gewoon samen komen op een kaartje.
lieve groetjes Angelique