donderdag 20 januari 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 3)

Dit kaartje maakte ik afgelopen kerst voor een koppel met een kindje van zes maanden, dus hun eerste kerst samen, vond het wel heel leuk het op deze manier te doen en zo even de set te gebruiken met de leuke babies uit de set Wildly adorable.
This card I made this Christmas for a young couple with a baby of 6 months, so their first Christmas togehter. I loved to use the cute babies from the set Wildly adorable.
 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk en vooral een lief kaartje Caroline.

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje Caroline..
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een lief kaartje met de schattige baby erbij Caroline!
Groetjes Diny

!neke zei

Super schattig !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

gerrie zei

Leuke kerstkaart.
Groetjes, Gerrie.

Suzan zei

Prachtige kaart Caroline! Ik ben ook volger van je blog geworden (ik dacht dat ik dat al was)
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Leuke en toepasselijke kaart, Caroline.
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje voor baby's eerste kerst!
Groetjes
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart voor baby's eerste kerst Caroline.
Wat een schattige stempel van het kindje.
Het kan maar één keer de eerste kerst zijn voor kinderen en daarom vind ik het ook zo leuk om dan een kerstkaart te sturen.
Groetjes Antje

Gina zei

Leuke kerstkaart ! Groetjes, Gina

Marjolein zei

Oh wat leuk! Schattig gedaan zo. Groetjes Marjolein