donderdag 3 februari 2022

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 5)

Mijn pennevriendin Judith heeft mij een leuk kerstgeschenkje gestuurd namelijk de paper pumpkin die zij met kerstpapier konden maken. Ik ga jullie de komende tijd verrassen met eenvoudige kaartjes die ik daarmee maakte. Ik heb er steeds een andere draai aan gegeven. Deze is zoals het voorbeeld in de paper pumpkin normaal is.

 My dear friend Judith send me a nice Christmas gift, the paper pumpkin they could order with Christmas theme. So I will surprise you alle with the cards I made with it. Today just how the example should be.

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart Caroline, leuk de grotere Noel.

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Caroline.
Leuk met de rode banner over de kerstbomen met daarop het woord Noel.
En de bijpassende envelop is ook top.
Groetjes Antje

gerrie zei

Het geheel bij elkaar is stijlvol en eenvoudig, mooie kerstkaart.
Groetjes, Gerrie.

Diny zei

Wat een mooi geheel Caroline....leuk gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk om verrast te worden en je hebt er meteen een leuke kerstkaart mee gemaakt Caroline.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Jantine zei

Wat een tof cadeautje Caroline! Mooi met dat groen...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

leuke boompjes op kaart en enveloppe!
groetjes en fijn weekend straks.
Nancy 52WTC

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC