woensdag 30 november 2022

Kleurenkaartenchallenge nachtblauw en neongroen - Color challenge Nightblue and neon green

Deze keer is de uitdaging wel heel apart namelijk heel donker nachtblauw en neon groen. Ik moest wel even nadenken maar kwam een herinnering tegen met sterren die ik in fel blauw en roze had gemaakt en dacht, ik neem deze set weer even uit de kast en ga aan de slag met Starry Sky blauw en Parakeet Party groen. Ik heb zelfs de boom uit die set nog even zo gestempeld. Zo heb ik even een paar kerstkaartjes gemaakt, eens zien wie deze op termijn ontvangen.


This time the challenge was really strange, dark blue and neon green. Wow but as I was seeing back a card of mine with the stars in turquoise and pink I thought why not do it in Starry sky blue and Parakeet party green would be nice too. So I did and then I decided to do the same with the tree too as it was part of the same retired set. I love how they turned out.

13 opmerkingen:

Jantine zei

Wel heel leuk, die kerstkaartjes met het felle groen, Caroline! Ik vond het best een lastige kleurencombinatie.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

De kaarten met de sterren vind ik super mooi.
Ook een mooie tekst!

Femminde zei

Wat tof deze leuke kerstkaartjes!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Caroline,
Wat een leuke serie maakte je!
De kleuren komen zo mooi tot hun recht!
Liefs,
Nancy

Marijke zei

Mooie kaartjes met deze kleuren. Dat zijn leuke stempels en dat groen steekt zo mooi af! Groetjes Marijke.

chantal zei

Nooit gedacht aan kerstkaarten, maar de jouwe zijn geslaagd
Liefs Chantal

Laurespage zei

Heel, heel mooi je kaartjes. Fijn stempelwerk laat je ons deze week zien. Groetjes, Laurette

martina's kaartjes zei

leuk te zien dat je zelfs twee kaartjes gemaakt hebt met deze kleurtjes, ! geslaagd zijn ze allebei
heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
grtjs, Martina

Wilma zei

Wat zijn je kaartje MOOI geworden Caroline, zowel met de sneeuwvlokken als met de kerstboom. MOOI gestempeld!
Liefs Wilma ☺☺☺

Nelleke zei

Mooie kaarten, prachtige kleuren bij elkaar. En leuk dat het kerstkaartjes zijn. groetjes, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes Caroline! Mooi gedaan met de KKT kleuren. Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Nancy Soetaert zei

ik vind je kaartjes prachtig! Die stempelset was ook héél mooi he, en zo verrassend in deze kleuren.
Nancy

PIKO hobbyblog zei

Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
Hele mooie kaarten in de kleuren van het KKT.
Groetjes,
Pia