maandag 30 januari 2023

Mosselen - Mussel

Houden jullie van mosselen? Ik vind ze heerlijk en toen ik de bundel seaside bay zag, was ik helemaal blij. Alleen zo eenvoudig was het niet om er kaartjes mee te maken met die mosselen. Het was even goed nadenken wat ik er nu mee kon. Eigenlijk groeien ze op palen, dus zo kwam ik op het idee om er een speciale vouwkaart van te maken met de mosselen als sluiting. Als je het open doet zie je de zee en nog schelpjes en een krab op het strand.

Do you love mussel? I do so when I saw the set seaside bay I was over the moon, but it was not that easy to come with an idea to use the mussels. But as I knew they grow on poles, I made a special fold card where the mussels are the closure. And if you open the card you see the sea with some shells and a crab on the beach.

Geen opmerkingen: