zondag 29 oktober 2023

Kaartenparty showtafel

Gisteren was het dan zo ver de kaartenparty in Hengstdijk. Deze keer weer een andere opstelling, dus even nadenken hoe ik alles zou uitstallen. Uiteindelijk is het dit geworden. Kreeg veel bewonderende woorden, iedereen genoot van de creaties en de pakketjes met dsp gingen heel goed, kort na de middag waren de wintersets uitverkocht. Ook een paar showkaartjes werden verkocht, ik stempelde egel minikaartjes en uiteindelijk verdwenen er daar ook weer. Alle creatieve dames kregen een mini doosje met een chocolaatjes dus ook die gingen tevreden naar huis net zoals ik. Ik kijk terug op een geslaagde dag, nu nadenken over nieuwe creaties voor eind maart. Lukt zeker. De komende tijd eerst even tijd voor de tuin en huishouden en spelen met mijn nieuwe paddestoelenstempels.




 

1 opmerking:

karin zei

Dat ziet er leuk uit Caroline.
Ik had al iets op de agenda staan.
Groetjes,
Karin