zaterdag 6 januari 2024

Olifantenrots - Elephant rock

Vandaag laat ik jullie mijn creaties zien die ik maakte tijdens de kerstvakantie waar ik mij vooral toelegde op aquarel. Ik maakte wat voorbeelden voor de promotie van de nieuwe catalogus met de set Cliffs by the ocean. Door rustig met inkt en penselen en water te werken, krijg je kleine schilderijtjes en afhankelijk van je masking, kan je je rotsen voor elkaar, achter elkaar of uit elkaar zetten, iedere keer weer heb je net een ander zicht op deze mooie rotsen.

Today I show you one of my first creations I made with one of the sets from the. new mini catalogus cliffs by the ocean. I love how you can work with aquarel to get it as a real painting. It looks amazing, and by masking you can put the rocks a bit further or nearer or behind each other.

Geen opmerkingen: