vrijdag 24 mei 2024

Daarom - Just because

Geslaagd zijn is een reden voor een kaartje en ik gebruikte het ook gelijk voor de uitdaging van Leonie (Prulleke). Je kon een winnende lijn kiezen, echter ik kon niet beslissen dus heb ik gewoon alles in een kaartje gestopt. Als in color heb ik de shy shamrock als het gras, Wolken heb ik met een sjabloon getekend, het woord geslaagd heb ik geschreven, want ja er mochten geen stempels gebruikt worden. Verder heb ik voor goud gebruik gemaakt van Wild wheat en dat in de ballonnen en het vliegtuig gebruikt. Houtstructuur is te vinden in het hekwerk. Als fun fold een eenvoudige Z fold gekozen. Vlechten was een uitdaging, maar het hekwerkje waar de ballonnen in hangen zie ik wel als een gevlochten structuur. En de lucht en het gras natuurlijk met de blending brushes gemaakt. En het kan ook nog eens gebruikt worden voor de Just because uitdaging van #acardadayinmay.


 Just because you finished school, you succeeded, is reason for a nice card and it was even the beginning of my card for another challenge too. You had to chose one winning row but I could not decide so took them all. I used the wild wheat as in color and gold for the balloons and airplane. And the shy shamrock for the grass, which I blended with the blending brushes. The clouds were drawn with a template, we were not allowed to use stamps, so I even wrote the word geslaag (succeeded school). As fun fold a simple Z fold. The wood pattern is in the fence and the weave structure,  is the wood work where the balloons are on it. I love how it turned on and fitted the two challenge, the one of Leonie (Prulleke) and #acardadayinmay.

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Caroline!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden, mooi
grtjs,martina