maandag 24 juni 2024

Tovenaartje - little magician (color challenge)

Deze maand heeft Leonie een wel heel mooie maar toch moeilijke kleurencombi voor ons in petto. Zij zei zelf je denkt hierbij aan zomer en coctails. Tja een goede keuze, echter wist ik niet gelijk wat ik ermee zou maken. Echter de mooie embossing mal lag op mijn tafel, en ik dacht laat ik daar nu weer eens mee werken. Deze op maat van een kaart gesneden, vervolgens de kleurtjes met een blending brush erop aangebracht en dan was het nadenken wat doe ik er nog bij. Ik dacht waarom niet een kleine tovenaar erbij die geniet van al die kleurtjes. Dus zodoende nam ik de tovenaar uit Kiddin' around.

This months color challenge of Leonie is a cute one but not easy. She talked about summer and cocktails. I saw the beautiful big embossing folder and cut the paper down to a regular card and blended the colors on it. Then thinking what should be added, perhaps a little magician playing with the colors? So I used the magician from the Kiddin' around set. 

Geen opmerkingen: