woensdag 28 augustus 2024

Baby doosjes - Baby boxes

Af en toe heb je gewoon een leuk doosje nodig voor een baby'tje. Ik maakte deze twee vouwdoosjes, ja echt geen lijm gebruikt voor het doosje. Je kan ze dus makkelijk opvouwen en wegleggen en als je ze nodig hebt, vouw je ze in elkaar en heb je een snelle manier om iets te schenken. Hier past denk ik een slabbetje of hemdje in. Ik maakte er eentje voor een jongen en eentje voor een meisje. Wel beide met oudere sets vermits ik de nieuwe set niet heb aangeschaft. Ja ergens moet ik de grens trekken en ik kies voor nieuwe sets die ik nog niet heb.

Once and awhile you need a quick gift for eg a baby boy or girl. I made these boxes, they fold flat as I did not use glue so you can store them and if you need them you fold them together and put in a nice piece of cloth for the little one. I used older sets as I did not order the newest baby set. I chose to buy things I do not have already. 

Geen opmerkingen: