maandag 9 september 2024

Kleurrijke vlinders - Colorful butterflies

Vandaag heb ik even oud en nieuw gecombineerd. Ik vond tijdens het opruimen nog oude filigraan kaartjes en dacht als ik daar nu eens een leuke achtergrond achter doe, kan ik misschien voorop een leuke kleurrijke vlinder plaatsen. Dus ik koos ervoor om de Sketched butterflies te nemen en deze met blauw te stempelen maar dan nog verder in te kleuren met potloden en door ze enkel op het lijfje vast te kleven, krijg je een 3D effect alsof ze zo van het papier vliegen.
Today I combined old and new. I found some filigree paper and thought when I put some nice DSP behind it and in front a nice butterfly that would be a simple but cute card. So I used the Sketched butterflies stamped them in blue, but added extra color with my pencils. And if you glue them just in the middle you get the effect as if they are flying away.

 

Geen opmerkingen: