Vandaag heb ik nog eens een cube popup kaart, deze keer een grotere, oa met de slakken uit de Wild bunch en het mooie DSP uit de Fern and flora suite. Ik vind ook dit geheel weer heel geslaagd. En hoewel ik niet van slakken in het echt hou, vind ik dit wel heel leuk. De vlinders zijn met de nieuwste glitterpennen ingekleurd.
Today I made another cube popup card, this time a bigger one and I used the snails from the Wild bunch set and combined it with the fern and flora DSP, which is so cute too. Some butterflies on it too, which I colored with the new glitter pens.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten