donderdag 16 januari 2014

Bloemenverjaardag - flower birthday

Ondertussen heb ik mijn bestelling van de nieuwe voorjaarscatalogus binnen. Oh wat zitten daar mooie spullen bij zoals onder andere een heel grote stempel met houten planken (Hardwood) en een leuke combinatie set van kleine bloemetjes (Petite Petals) en een pons. Ik kon het dus niet laten om deze ochtend op een glanzend wit papier te stempelen met Crumb cake en een verjaardagskaart hiermee te maken. De tekst komt uit een hostess set Simply Sketched, alleen te verkrijgen wanneer je een workshop bij jou thuis laat door gaan en je voor minimaal 200 euro aan bestellingen verzamelt. De pareltjes zijn van een ander merk. De tekst heb ik met de Label Collection stansen uitgesneden.
Meanwhile I have received my first order from the new Spring catalogue. There are a lot of nice things in it. Today I played with the big stamp Hardwood and the Petite Petals which is a combi set with stamps and a punch. I used crumb cake ink on a shiny white cardstock. The text is from Simply Sketched, a hostess set and I used the Label collection dies to cut it out.

1 opmerking:

Puck - Oh So Lovely zei

Ik ben dol op de bloemetjes. Ze maken de kaart helemaal af!