zondag 19 januari 2014

Vriendschap - Friendship

Ideëen kan je overal halen, op blogs, op pinterest maar ook door het swappen van kaarten. Ik doe dus nu mee met een Amerikaanse groep van demo swappers en kreeg een buddy in Bristol (USA, Laura Kant) toegewezen voor januari. Het thema was warme kleuren, bloemen en vriendschap. Ja, dan ga je duiken in je voorraad van Stampin'Up!. De bloemen waren snel gekozen, de flowershop bundel leent zich ook hier weer voor en als warme kleuren koos ik tangerine tango en daffodil delight. Een stukje leuk design papier op tangerine tango cardstock en dan nog een tekst. Ik vond een heel toepasselijke in de Language of friendship set. Benieuwd wat mijn buddy ervan vindt en welke kaart ik in ruil ontvang.
 
Ideas you can get from everywhere, blogging, pinterest and of course from swapping cards. So I became a member of an American demo swap group and got a buddy in Bristol (USA, Laura Kant). Theme was: warm colours, flowers and friendship. So I started searching in my stack of Stampin'Up! products. I chose the flowershop bundel, and as warm colours daffodil delight and tangerine tango. A nice piece of design paper on the tangerine tango cardstock and a text. A suitable text I found on the Language of friendship set. I am curious what my buddy will think of it and what I will recieve.

Geen opmerkingen: