zaterdag 26 juli 2014

Open dag

Vandaag is het mijn open dag om de bestaande en potentiële klanten de nieuwe producten van Stampin'Up! te showen en hen ook mijn hobbyruimte te laten bewonderen. 
Het was een hele klus om alles voor te bereiden, doch met ondersteuning van mijn echtgenoot die echt in vele dingen meedenkt, werd de basis gelegd. Er werden haakjes voorzien zodat het spandoek opgehangen kon worden en de slinger met de labels eraan kon hangen. 
De showkast stond eerst wat wankel doch ook dat heeft hij goed gekregen zodat hier een aantal diverse projecten in uitgestald kunnen worden. Verder heb ik het idee van Elke Verschooten gepikt en de producten horend bij voorbeeldkaarten samen gelegd, zo krijgen klanten een beter zicht op de mogelijkheden. 
Natuurlijk is de hulp van Matty de Jager onontbeerlijk, zij maakte eveneens heel veel voorbeelden en zorgde voor de lekkere hapjes. 
Ik maakte ook kleine surprises met het mooie DSP en voor wie toch even iets wil proberen, heb ik boekenleggers voorbereid. Hier kunnen de deelnemers met de blendabilities werken of als ze het wensten met aquarel.  Voor de rest wie een bestelling plaatst vandaag, krijgt ook een envelop met daarin een verrassing, een soort van geschenkbon voor bv wat DSP, lijm, een blender pen, een gratis workshop, een gratis stempelset, ... Benieuwd wie wat in de wacht sleept vandaag.

1 opmerking:

mieke zei

Jammer dat ik niet kan komen. Hoop echt een keertje naar de spulletjes te komen kijken, wie weet in oktober.

Mieke