vrijdag 18 juli 2014

Zakdoek verpakking - Tissue holder

Ik ben momenteel druk bezig met allerlei kleine geschenkverpakkingen uit te denken. Ik wil immers een aantal mensen verrassen, en ondertussen is het een goed idee om te kijken wat er allemaal mogelijk is om als kleine workshop op een Welzijns- en Gezondheidsmarkt te organiseren. Ik ben immers ook vrijwilligster bij Stichting Het Steunpunt Terneuzen en wil via deze weg ook even reclame maken voor deze interessante weg op 20 september in Terneuzen. Iedereen welkom. Een volledig programma zal via de site van de Stichting nog meegedeeld worden. 
De verpakking die ik jullie vandaag toon, is er eentje om een pakje papieren zakdoekjes in te verpakken. Basis cardstock is coastal cabana en DSP uit de voorjaarscollectie met daarop natuurlijk het kleine bloemetje dat stilaan ook wel mijn favoriet wordt. Ik hou van eenvoud dus meer dan een extra strikje voegde ik er niet aan toe.
This time I show you a gift package for a package of paper tissues. I am making all kinds of little presents to surprise people and of course I am thinking of little workshops during a Health market we will be holding for the foundation where I am a volunteer. This time I used coastal cabana, the DSP from the spring collection again and of course the little flower which is really my favorite at the moment. I love simplicity so I only added a ribbon.

Geen opmerkingen: