zondag 7 juni 2015

Sfeerbeelden open dag

De open dag was een succes. Het zonnetje was er reeds heel vroeg en het beloofde een stralende dag te worden. Akkina was al heel vroeg uit België naar Terneuzen afgezakt en was er net voor Claudia die ons het lekkere gebak mee had gebracht. Dus snel de bloemetjes op de cupcakes en het feestje kon beginnen. Het was de gaande en komende man en doordat iedereen druk bezig was, zijn er weinig foto's genomen deze keer. Claudia zorgde heel goed voor de inwendige mens en mijn echtgenoot kon deze keer lekker gezellig bij iedereen aanschuiven en mee keuvelen. Ik leidde de creatievelingen door mijn hobbyruimte en liet hen de voorbeelden zien, gaf uitleg over de inkt, de producten, wat Stampin'Up! nu is. Vooral dat laatste was voor een aantal buren nieuw en wel eens leuk om te horen wat ik nu juist allemaal doe. In totaal hebben wij toch 32 personen over de vloer gehad, bedankt allemaal voor jullie komst. Dankzij jullie was het een super gezellige dag. Daarna hebben Claudia en ikzelf nog nagekeuveld voordat wij naar Sas van Gent gingen voor een optreden bij de Gastronoom van Memories. Wat was dat gezellig om er lekker te eten onder het genot van een prachtig optreden met mooie country muziek en de nodige ja-knikjes. Toen ik om bijna middernacht terug thuis was, vond ik mijn brons certificaat op tafel dat was blijkbaar overdag toegekomen. Dus nog een prachtige afsluiting van een mooie dag.
 

Geen opmerkingen: