zondag 28 juni 2015

Zilveren huwelijk - silver wedding

Een zilveren huwelijksverjaardag is ook heel speciaal dus maakte ik hiervoor een aparte kaart natuurlijk met de initialen van de betrokken personen. Ik had op Pinterest een leuk voorbeeld in deze kleuren gezien dus ging ik aan de slag met smoky slate en het mooie tempting turquoise. Waarom zou je eens geen andere kleur nemen dan rood wat altijd met liefde wordt geassocieerd. Met de letter stansjes heb ik de letters uit de harten gehaald en met de oudere set Hearts a flutter de mooie geschulpte rand gemaakt. Ik ben heel tevreden, hopelijk het koppel voor wie de kaart is ook.
A silver wedding is something special. So I made a special card with the initials of the people in two hearts. I chose not the typical red colour but tempting turquoise as I had seen an example somewhere on Pinterest and loved it. Some little hearts and some nice DSP. I love the card, hopefully the couple too.

Geen opmerkingen: