woensdag 6 april 2016

Triple easel baby

Onlangs heb ik een triple easel kaart gemaakt voor de verjaardag van mijn man. Dit kaartje had ik niet mee naar de beurs afgelopen zaterdag, maar wel een foto hiervan en dat sprak blijkbaar een aantal dames erg aan. Hieruit is dus een workshop voortgevloeid die op 19 april in Hulst zal plaats vinden. Daarom ben ik gisteren aan de slag gegaan om een ander voorbeeldje nog te maken, deze keer met thema baby. Het middelste stukje is nog vrij, hier kan in principe een foto van de baby zelf geplaatst worden. Ik werkte met drie stempel sets en vermits ik koos voor roze zodat het voor een meisje geschikt is. Er zullen er ongetwijfeld nog volgen.
Recently I made a triple easel card for the birthday of my husband. I did not take that card to the fair last Saturday, only a picture of it, but people loved it and wanted to learn it. So soon I will have a workshop in Hulst with this type of card so I am preparing now other examples. Yesterday I made one for a baby girl, in the middle I left the panel as it is so a baby picture can be added. I am sure I will present other examples soon.

Geen opmerkingen: