zondag 3 april 2016

Vlinders tijdens kaartenparty - butterflies during card party

Gisteren was een heel geslaagde dag. Ik ging al vroeg op pad en iets voor 9u begon ik reeds mijn tafels aan te kleden en de voorbeelden een mooi plekje te geven. Een paar producten erbij leggen, zodat het allemaal duidelijker wordt. De voorbeelden spreken vaak voor zich en in elk geval levert het een paar workshops op, dus dat is leuk. Spontaan begon ik ook met de daubers de mooie grote Swallowtail stempel in te kleuren en deze op onze minikaartjes te stempelen. Er kwam spontaan wow bij toeschouwers en Marianne vroeg of ik er een aantal voor haar kon maken. Ja hoor, tuurlijk, een paar in rode, oranje tint en een paar in blauwe tinten. De vlinder blijft toch wel een beetje mijn favoriete stempel. Wil jij ook deze techniek eens leren, stuur mij een berichtje.

Yesterday I was up very early and around 9 am I already put all my examples on the tables with some products of course so people could see what I do and what Stampin'Up! is.  Spontaneously I grabbed my daubers and the swallowtail and started colouring and stamping on our mini cards. And people stopped to watch it and see how I did it and Marianne wanted some red/orange and some blue ones, so I made them for her. It was a very nice day and I enjoyed every moment of it.

Geen opmerkingen: