vrijdag 1 juli 2016

Drie vaasjes - triple vase

Af en toe maak ik ook eens iets anders dan kaartjes en deze drie gekoppelde vaasjes stonden ook op de tafel tijdens de open dag hier in Othene. Ik heb het ergens op internet gevonden, helaas deze keer vergeten de link op te slaan. Het is een fleurig geheel voor op een tafel en ooit zoek ik er de juiste vaasjes voor zodat ik deze erin kan zetten en ook nog eens echte bloemen tussen kan zetten. Nu koos ik voor de uitwerking met de Gorgeous grunge voor de spikkels, de Botanical blooms voor de bloemen rondom en de Butterfly basics voor de vlinders die vrolijk uit de vaasjes vliegen.
Once and awhile I make something different. On my open day one of the show pieces was this triple vase with cute flowers and butterflies. I forgot to save the link where I found the description. It was a nice piece for the table and I surely will search for real vases to put into it to I can add real flowers. For now I used the Gorgeous grunge for the little dots, the Botanical blooms for the flowers around the vase and the Butterfly basics for the butterflies. I love it and you?

Geen opmerkingen: