woensdag 27 juli 2016

Marokkaanse nachten - Morrocan Nights

Nee hoor ik heb geen Marokkaanse nachten mee gemaakt, ik was immers de afgelopen dagen in Scheveningen waar ik samen met Gerrie de musical Beauty and the beast bezocht, waar ik mij heb laten onderdompelen in de wereld van Mesdag met een prachtig panorama en waar ik nog een betere kijk op Nederland heb gekregen in Madurodam. Maar wij zouden geen demonstratrices zijn als wij niet even samen zouden hobbyen en vermits zij net het Marokkaanse set had besteld, was dat voor mij de kans om hier iets mee te maken. Het werd een heel apart gevouwen kaart, een voorbeeldje dat wij de avond ervoor bij Lida hadden meegenomen. Ik speelde met de kleurtjes en met alle stempeltjes en vulde het enkel aan met twee teksten uit de set Recht uit het hart. Ik vind hem wel speels geworden, hoewel ik zeker weet dat een volgende kaart toch weer iets anders wordt.
No I did not visit Moroccan Nights but I was in Scheveningen the last days and I although I could stay with Gerrie, also a Stampin'Up! demonstrator, we did not only do stamping. We also attended the musical Beauty and the beast, visited the Panorama Mesdag and Madurodam. I loved every bit of it. And on the last morning we did some stamping and made a nice special fold card with the Moroccan Nights she just had ordered. I love the set and I am sure it will be the next one on my list and I will try it in other ways too. I just added some textes from the Recht uit het Hart set.

Geen opmerkingen: