zaterdag 21 januari 2017

Geschenkdoosje - Giftbox

Gisteren even een doosje gemaakt met de window box stans, wat is deze mooi en veelzijdig. Ik koos voor een van onze nieuwe kleuren namelijk peekaboo peach en heb met pear pizzazz even de randjes bewerkt, ook de fijne takjes uit de set artistically asian met deze kleur gestempeld. Bovenop heb ik dan een van de vetplantjes uit de oh so succulent set geplaatst. Ik vind ze echt te gek. Deze heb ik natuurlijk voldoende bewerkt zodat ze de mooie randjes hebben zoals vaak in het echt. Mijn echtgenoot vond dat er een rood element ontbrak, dus de toevoeging van het beestje is zijn idee, komt van een ander merk vermits ik geen geschikte had van SU.
Yesterday I played with the window box die and made a little gift box for jewelry. I used the peekaboo peach cardstock, added some pear pizzazz ink for depth and the little branches from the Artistically asian set are also stamped in that colour. On top I put one of my newest plants I made with the Oh so succulent dies, I love that set. My husband thought there needs to be a red element so I added a little bug, from another brand as I did not have any from SU.

2 opmerkingen:

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

wat een mooie combinatie zo.
ik ga die vetplantjes toch steeds mooier vinden, ik voel een bestelling aan komen.
lieve groetjes uit Boven Hardinxveld

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi model doosje, ik ben niet zo goed met doosjes maken en plakken