woensdag 18 januari 2017

Neverending carousel

Draaimolens blijven draaien, er komt geen einde aan, hoewel af en toe aan het ritje wel door de verantwoordelijke een eind wordt gemaakt. Bij mij blijft de kaart draaien en blijft het thema draaimolen dus verder spelen tot jezelf stopt met draaien. Ik heb dus voor deze kaart de Carousel birthday set gebruikt, in combinatie met het mooie DSP dat erbij hoort en vermits ik een accent miste, toch maar even een paar luchtballonnen uit de Lift me up set genomen. De draaimolen op de derde draaiing komt uit een ouder set vermits de draaimolen uit die set perfect op het stukje paste, de andere was net te groot. Ik ben benieuwd wat jullie van deze versie vinden.
This time I played with the Carousel birthday set to make my neverending card, a Carousel does not stop either unless the person stops it so I think it fits well. I used it in combination with the beautiful DSP and as I missed some accents I added some little balloons from the Lift me up set. The Carousel on turn three is from an older set as that one fitted on the piece, the other one did not.

1 opmerking:

Margo zei

Prachtig Caroline!