dinsdag 21 februari 2017

Peekaboo flap card

Onlangs zag ik bij Stampin Utopia schitterende gevouwen kaarten, zij noemde ze de Peekaboo flap kaarten en zij had er ook een leuk filmpje van gemaakt. Dus ik kon het niet weer staan om even te kijken, en daarna even het zelf uit te proberen. Dit zijn mijn variaties die ik momenteel maakte, ik weet zeker dat er nog meer zullen volgen, het is gewoon leuk om te doen en vooral het levert een verrassende kaart op die je best wel snel kunt maken.
Recently I saw some nice fun fold card at the blog of Stampin Utopia, she called them peekaboo flap cards and she even made a movie about it. I could not resist and took a look and had to try it myself and these are the examples I made. I love the way the cards turn out, they are surprising when you open them and they are easy to make.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk model, ik ben er zelf ook al mee bezig geweest maar nog niet klaar.