dinsdag 14 februari 2017

Valentijn doosje - Valentine's box

Valentijn ... een dag om je geliefde, je vriend, vriendin te verrassen met iets leuks, een klein doosje met zoetigheden erin is een idee. Ik maakte vorige week dit doosje tijdens een spontane workshop waar een dame langskwam om een paasdoosje te maken. Zij werkte in geel/groen/oranje kleuren, ik koos ervoor om met roze en grijs te werken en ik had een tijdje terug al harten gesneden, dus die kwamen nu goed van pas. De streepjes uit de harten aan de zijkant, gebruikte ik eveneens, zo ging er niks verloren. Een lief doosje voor bonbons en misschien  geheime boodschappen voor je geliefde. Ik gebruikte de Oh so succulent set en de Sealed with love set.
Last week I had a spontaneously workshop of a lady who wanted to make a little box for Easter eggs do I decided to make a box too but for Valentine. She used green/yellow and oranje, I used gray and pink and made this box for a loved one. I used two sets the Sealed with love and the Oh so succulent set. I even used every piece the little stripes from the hearts on the side are used on top and inside the box. I love it.

Geen opmerkingen: